27 Mayıs 2008 Salı

zehra nın çeyizleri

gelin adayımız zehra 27 haziran da kısmetse düğünü var bütün çeyizini kendi el emeği göz nuruyla işlemiş okadar çoktuki güzelde paketlemişler hepsini açmaya kıyamadığm için bazılarını çektim zehracım sana ömür boyu mutluluklar dilerim herşey gönlünce olsun.
zehracım ellerine sağlık aman nazar değmesin bu tam takım vitrin takımı



yine buda tam takım yatak odası takımı çarşafını yastığnıda işlemiş ama onlar yapım aşamasındaydı.
buda oturma odası yine tam takım.
havlu kenarı daha çekilecek çok havlu vardı zaman kısıtlı olduğundan bir tanesini çektim hepsi birbirinden güzeldi.

2 yorum:

zeytin dedi ki...

zehrası bu çeyizleri güle güle kullansın
senin de emeğine sağlık
bilgisayarım çöktü yeniden yüklediler bu arada biiiiiiiiiiir sürü video ve fotoğraf silindi. anıtkabirde öyle güzel resimler yakalamıştım ki...
birini sana göndermiştim
demek sırf senin için çekmişim o fotoları ki en güzelini sna gelsin diye
öptüm canım

izmirli dedi ki...

sağlık olsun bilgisayarın yapıldıysa problem yok canım kendine iyi bak sana bişey olmasın.