5 Şubat 2009 Perşembe

perde

Evet arkadaşlar beklediğiniz perdeyi bitirdim ve yayınladım meraklısına duyrulur perdeyi ilk önce kendi mutfağıma tasarlamıştım tuhafiyeye gittim ve kendi mutfağıma göre bir ip bulamadım ve üzüntüyle evime döndüm aysun ablama durum böyle böyle dedim oda gel kardeşimiz fatmaya yapalım dedi ve hemen gittik ipleri aldık ve ben büyük bir zevkle perdeyi bitirdim ve fatma nın mutfağına taktık çok şık oldu güle güle kullan canım kardeşim.
malzemesi ve yapılışı:700 gr sakallı ip 3 adet pon pon ip.sakallı ipten 10 ilmek başlıyoruz pervaz uzunluğu kadar haroşa örüyoruz bittikten sonra kendi istediğiniz sıklığa ve uzunluğa göre ipleri atkı saçağı gibi tığ yardımıyla ördüğümüz pervaza geçiriyoruz,daha sonra belli aralıklarlada ponponlarımızı takıyoruz. not:ipin gramı herkesin pencere büyüklüğünü göre değişir genelde standartı 500 gr dır.

Hiç yorum yok: