26 Ağustos 2008 Salı

fuar anım


77. İzmir enternasyonal Fuarı kapsamında düzenlenen Uluslararası Kültürpark Festivali başladı hemen hemen tüm dünyadan katılımlar bu katılımları izlemek için eşim çocuklarım ve ben de iştirak ettik başlangıç berbattı yolda gidiyoruz ve epey bir yol aldıktan sonra benim eyvaaah sesimle yankılandı arabamız evet ben yine yaptım yapacağımı nemi,foğraf makinasını evde unuttum olacak işmi ama oldu geri dönüş yok istikamet fuar alanı ama ne güzel standları çekip sitemde gururla sergileyecektim artık seneye kaldı ölmez sağ kalırsak.Fuar güzeldi katılım sanki azdı birkaç ülke vardı diğerleri Türkiye çapındaydı güzel ülkemizin şirin insanlarının hazırladığı ufak standlar gezmeye ve görmeye değer.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

izmirde doğup büyümüş ve 17 yıldır izmiren uzak yaşayan biri olarak kendimi fuarda hissediverdim.ah keşke resimleride olsaydı ne iyi olurdu.büyük bir keyifle gezilen standlar ve o çarşıdaki havaya püskürtülen izmir geceleri kolanyasının kokusu....hala öyle güzelmi bilemiyorum.ama ben o güzelliklere döndüm bir anda...teşekkürler...sevgiler