13 Eylül 2008 Cumartesi

kızarmış piliç

merhabalar ramazan boyunca güzel tarifler yayınlamaktı amacım ama aksilikler oldu modemimiz canı isteğince çalışıyor o anı yakalamakta zor oluyor.biraz ara vermm ee ramazanla birliktede okullarında açılmasıyla biraz sizlerden ayrı kaldık sağlık olsun napalım.



çocuklar kızzarmış pilici çok severler evde bütün piliç vardı ben çok naadir alırım bütün genelde parça yada but tercihimdir bütün olunca böyle fırında kızartıp ortaya koyuyorum yemesi bile zevkli geliyor onlara böyle daha çok seviyorlar.


yapılışı:1 adet bütün pilici tencerede 15 dk haşlıyorum suyunu kullanmak için, daha sonra tavuk hercını yada evdeki baharatlardan kullanıyorum sıvıyağda çırpıp tavuğun üzerine sürüp fırın poşetine koyup yanına da birkaç patates soğan koyup poşetin ağzını kilitleyipüzerinden birkaç delik açıp frına sürüyorum piliç kızarana dek pişiriyorum.


2 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

CANIM TARİFİN YAYINDA.KATILIMIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER SEVGİLER.ELLERİNE SAĞLIKKK.

zeytin dedi ki...

hoşgeldin şekerim.ben de bu aralar bi yoğunum,bi yoğunum sorma ne zamandır pcnin başına geçecek zaman bulamıyorum.bu gidişle de zor gibi. neyse iyi geceler canım...