6 Mart 2009 Cuma

mini köstebek

http://sevincceden.blogcu.com/ un hazırlamış olduğu etkinliğe gönderiyorum saygılarımı sunuyorum.

2 yumurta

1 subardağı şeker

1 çay bardağı süt

1 çay bardağı sıvı yağ

1 kaşık kakao

kabartmatozu+vanilya

2 su bardağı un

kreması

1 su bardağı süt

1 çorba kaşığı un

2 çorba kaşığı şeker

1 tatlı kaşığı prinç unu

1 tatlı kaşığı nişasta

vanilya

kremşanti

kremanın yapılışı:kremşanti hariç bir tencerede bütün malzemeleri pişiriyoruz muhallebi kıvamına gelince tencereyi ocaktan alıp soğutuyoruz daha sonra kremşantiyi yarım su bardağı soğuk sütle çırpıyoruz ve soğumuş olan kremamıza ilave edip çırpıyoruz.

yapılışı:yumurtaları derin bir kapta iyice çırpıyoruz sonra şekeri ilave edip birazdaha çırpıp sırayla diğer malzemeleri çırpıp normal fırın tepsisine yağlı kağıt serip hafif yağlı kağıdıda yağlayıp karışımı döküyoruz 180 derece fırında pişiriyoruz pandispanyamız piştikten sonra bardakla yuvarlaklar kesiyoruz 12 adet çıkıyor kalan kek parçalarınıda rondodan geçirip toz haline getiriyoruz pişirmiş olduğumuz kremadan birer kaşık mini pastaların üzerine koyup isterseniz kremanın üzerine meyve parçalarıda koyabilirsiniz ben sade yaptım daha sonra üzerine toz haline getirdiğimiz kırıntıları kaşıkla döküp hafif elimizle bastırıyoruz mini köstebeğimizi bzdolabına koyuyoruz 1-2 saat sonra servise sunabiliriz.

4 yorum:

zeliha dedi ki...

bunlari sen mi yaptin zuhal?
bi naip olmadi su lezzetlerden yemek nette bakmakla yetiniyoz :(

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık ne kadar güzel olmuş.Teşekkür ediyorum katılımına arkadaşım.Tarif şimdi yayında...
Hayırlı cumalar diliyorum.

Adsız dedi ki...

merhaba hemşerim
ellerine sağlıkkk çok güzel olmuş,bu arada izmirli blogcular toplantısına geliyormusun..???

www.anemonunmutfagi.blogcu.com

Unknown dedi ki...

Minik minik çok güzel olmuşlar
ellrine sağlık
sevgiler