5 Kasım 2008 Çarşamba

ARKADAŞ

Canım arkadasım 'a sonsuz sevgilerimle ... Eski Türklerde Askerler savaşırken arkadan gelecek herhangi bir saldırıyı kontrol edebilmek için sırtlarını bir ağaca, kaya veya taşa vererek ok atarlarmış. Atalarımız genelde bozkır hayatı yaşadıkları için bu sırt dayanan nesne genelde bir taş veya kaya olurmuş. Yıllar sonra sırt dayanan taşın ismi ARKA-TAŞ dan ARKADAŞ şeklinde dilimize yerleşmiş ve bugün bile güvenebileceğimiz, bizi arkadan vurmayacak olan, samimiyetine güvendiğimiz kişilere verdiğimiz isimdir. Aşk ve arkadaşlık bir gün yolda karşılaşırlar. Aşk, kendinden emin bir şekilde sorar; -Ben senden daha samimi ve daha cana yakınım sen niye varsın ki bu dünyada? Arkadaşlık cevap verir: - Sen gittikten sonra bıraktığın gözyaşlarını silmek için...Hiç bir zaman arkadaşsız kalmaman dileğiyle... Bu hafta ulusal arkadaşlık haftası.. Arkadaşlarına, onları ne kadar düşündüğünü göster!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

tüm samimiyetimle sevdiğim bir arkadaşım beni öyle üzdüki..hiç haketmediğim şekilde beni cezalandırmaya çalışıyor üstelik.halbuki bilmiyorki beni değil kendini yıpratıyor.içinde nefreti,kini ve hırsı büyüterek.
ben yinede onun için dua ediyorum.
içindeki hırsı aşabilmesi için.
ama yalnızca bu kadar.arkadaşlığımıza dair herşeyi kolayca silebilmişken asla eski değerini kazanamaz.oysa öyle kıymetliydiki benim nazarımda...
dostlukların tükenip yıpranmayacağı arkadaşlıklarımız olması dileğiyle...