19 Ekim 2008 Pazar

dikişsiz bayan süveteri

Örgü örmeyi çok seviyorum çok fazla model bilmem ama düzde olsa örgü benim için çok rahatlatıcı bir terapi bence ,bazen insan yorulur bi çay yada kahve yorgunluğunu alır ben örgü örmeği bir fincan kahveye tercih edebiliyorum. Bu sene örgü açılışını kendime bir süveter örmekle başladım şöyle bir baktımda uzun zamandır kendime birşey örmemişim çocuklar olunca hele birde kız çocuğuysa unutuyor insan kendini süveterim son derece basit ve şık bir süveter oldu şimdi sizlere nasıl başlayıp nasıl bittiğini açıklayım.
alize ipinin akıllı iplikleriyle 5 nolu şiş 200 ilmek 2 ters 2düz koltuk altına kadar örüyoruz ve bedeni üçe bölüyoruz arkaya 100 ilmek yanlara 50 şer ilmek bırakıyoruz önce arkayı omuza kadar bitiriyoruz yani 100 ilmeğimizi daha sonra yanlar ayrı ayrı ayırdığımız 50 ilmekleri örüyoruz yanlız hiç kesim yok düz bir şekilde çıkıyoruz bir karış kadar örüyoruz bu arada koloyuntusuda ortaya çıkmış oluyor yanlarda arka boyuna gelince tekrar bütün ilmekleri tek şişe topluyoruz ve yine 200 ilmek biraraya gelmiş oluyor ve istediğimiz uzantıda yakayı örüp kesimi gerçekleştiriyoruz ben önünü dikip aksesuar olarakta düğme koydum isterseniz fermuarda koyabilirsiniz aşağıda gördüğünüz gibi süveterimin bitmiş hali.

Hiç yorum yok: